W sklepie sleeptime.pl możesz zwrócić materac w ciągu 14 dni. * Należy pamiętać, że materac powinien być nieużywany oraz zapakowany w oryginalne opakowanie.
Jeżeli będziesz chciał zrezygnować z zakupu, wystarczy postąpić zgodnie z poniższą procedurą:
ZWROT lub REKLAMACJA
1) By procedura zwrotu lub reklamacji rozpoczęła się, należy wydrukować i wypełnić poniższy formularz:
Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji |
2) Formularz dołącz do produktu, który reklamujesz/zwracasz
* dotyczy materacy w standardowych rozmiarach
WAŻNE INFORMACJE:
- Każdy zwrot, który nie jest spowodowany winą sklepu wiążą się z pokryciem kosztu transportu (100zł) po stronie klienta;
- Przysłanie pełnej dokumentacji zakupu (paragon, karta gwarancyjna, formularz z własnoręcznym podpisem) jest podstawą do zwrotu;
- Po zgłoszeniu zwrotu lub reklamacji, kurier odbierze produkt od klienta w ciągu 10 dni od daty zgłoszenia. Produkt przekazany kurierowi powinien być odpowiednio przygotowany, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu (zapakowany w folię);
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów i nieuszkodzonego produktu.