W sklepie sleeptime.pl możesz zwrócić bądź wymienić materac w ciągu 14 dni. * Należy pamiętać, że materac powinien być nieużywany oraz zapakowany w oryginalne opakowanie.
Jeżeli będziesz chciał zrezygnować z zakupu, wystarczy postąpić zgodnie z poniższą procedurą:
ZWROT/WYMIANA lub REKLAMACJA
1) By procedura zwrotu/wymiany/reklamacji rozpoczęła się, należy wydrukować i wypełnić poniższy formularz w dwóch kopiach:
Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji |
![]() |
2) Jedną kopię formularza prześlij wraz z dokumentem zakupu (paragonem) i kartą gwarancyjną (oba dokumenty są niezbędne przy rozpatrywaniu reklamacji oraz zwrotu należności) na adres:
Sleeptime s.c.
Perzów 13-14
63-642 Perzów
3) Drugi egzemplarz formularza dołącz do produktu, który reklamujesz/zwracasz/wymieniasz
* dotyczy materacy w standardowych rozmiarach
WAŻNE INFORMACJE:
- Każda wymiana/zwrot, które nie są spowodowane winą sklepu wiążą się z pokryciem kosztu transportu (80 zł) po stronie klienta;
- Przysłanie pełnej dokumentacji zakupu (paragon, karta gwarancyjna, formularz z własnoręcznym podpisem) jest podstawą do wymiany/naprawy/zwrotu;
- Po zgłoszeniu zwrotu, wymiany lub reklamacji, kurier odbierze produkt od klienta w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Produkt przekazany kurierowi powinien być odpowiednio przygotowany, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu;
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów i nieuszkodzonego produktu.