Tel: 71 769 65 01
Porównaj (0)
Rejestracja
|
Logowanie
Wrocław: Armii Krajowej 6a/2 (Centrum AB) Zapraszamy!

Zwrot towarów

Sleeptime - zwrot i wymiana materaca

W sklepie sleeptime.pl możesz zwrócić bądź wymienić materac w ciągu 14 dni. * Należy pamiętać, że materac powinien być nieużywany oraz zapakowany w oryginalne opakowanie.

Jeżeli będziesz chciał zrezygnować z zakupu, wystarczy postąpić zgodnie z poniższą procedurą:

 

 

ZWROT/WYMIANA lub REKLAMACJA

  1) By procedura zwrotu/wymiany/reklamacji rozpoczęła się, należy wydrukować i wypełnić poniższy formularz w dwóch kopiach:

 Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji

Formularz wymiany/zwrotu/reklamacji

  2) Jedną kopię formularza prześlij wraz z dokumentem zakupu (paragonem) i kartą gwarancyjną (oba dokumenty są niezbędne przy rozpatrywaniu reklamacji oraz zwrotu należności) na adres: 

Sleeptime s.c.
Perzów 13-14
63-642 Perzów

  3) Drugi egzemplarz formularza dołącz do produktu, który reklamujesz/zwracasz/wymieniasz

 

* dotyczy materacy w standardowych rozmiarach

 

WAŻNE INFORMACJE:

 
- Każda wymiana/zwrot, które nie są spowodowane winą sklepu wiążą się z pokryciem kosztu transportu (80 zł) po stronie klienta;
- Przysłanie pełnej dokumentacji zakupu (paragon, karta gwarancyjna, formularz z własnoręcznym podpisem) jest podstawą do wymiany/naprawy/zwrotu;
- Po zgłoszeniu zwrotu, wymiany lub reklamacji, kurier odbierze produkt od klienta w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. Produkt przekazany kurierowi powinien być odpowiednio przygotowany, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu;
- Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania kompletu dokumentów i nieuszkodzonego produktu.